خیلی بدین که دلتون برام تنگ نشده ...
اصلا خیلی بدین که چند سال اینجا نوشتم و یه خواننده نداشتم ای تنبلا...
ولی الآن اومدم چیز دیگه ای بنویسم، بغض دیگه ای رو کلمه کنم... چطور یه آدم میتونه 42 تا بیماری ناشناخته داشته باشه، چسبندگی مغزی چه کوفتیه آخه ... اه.
کودک درون غمگین......
ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128