به وقت تیرماه آتشین ...

خرید بک لینک

گرمه... گرمه ... گرمههه و گرم.

دو ماه میشه که دارم به طور رسمی تو زمینه معماری کار میکنم و خسته میشم، حرص میخورم، غر میزنم و دیروز وقتی که توی فایل ارائه کارها به کارفرما اسمم رو دیدم به عنوان عضو دوم تیم طراحی، دلم یه جوری آروم گرفت که انگار بعد از ده کیلومتر راه رفتن روی آسفالت داغ وارد یه هتل ان ستاره خنک شدم و لم دادم لای پر قو...

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت: 13:41

صفحه بندی