... I have a dream

خرید بک لینک


دانست
که در غمیم
بی او

از لطف
نکرد
شاد ما را

عراقی

کسی چه میدونه شاید هم ندانست که از لطف نکرد شاد ما را ... ؛)

شک ندارم امروز روز خوبیه هرچند دیشب به بدبختی خوابیدم و تا نصف شب این بر اون بری شدم و تا یکم چشمم گرم میشد خانم خواهر که اونم بد خواب بود یه چیزی میگفت میپریدم از خواب، ولی صبح با حال و انرژی خوبی بیدار شدم و خدایا شکرت .... :)

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:23

صفحه بندی