چه جنونی ،
چه نیازی ،
چه غمی ست ؟
مهدی اخوان ثالث
-کجاست؟
+تو دلمه...
-اذیت نمیشی؟
+نه، خیلی وقته اینجاست. عادت کردیم به هم...
مثل یه غده سرطانی تو دلم، تو مغزم ، تو گلوم ... مثل دو تا دوست که گهگاهی دعوامون میشه ، مثل یه درد عزیز، مثل دق ... !
کودک درون غمگین......ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164