کودک درون غمگین...

متن مرتبط با «پاییز» در سایت کودک درون غمگین... نوشته شده است

پاییز...

  • نیلوبلاگ

    میدانم کسی در این اتاق نیستو شهر خالی استو همهی میدانهای این شهرِ خالی، خالیستاما من کوچههای غبارآلود را دوست دارمو بارانِ کوچههای غبارآلود رامن آنها را که شکست خوردهاندو غمگینانددوست دارمو آنها را که پیروز شدهاندو باز غمگینانددوست دارممارینه پطروسیان، ترجمهی واهه آرمنپاییزه و همه چیز امسال یه جور دیگه است... همونجور که پاییز پارسال همه چبزیش یه جور دیگه بود و همونطور که احتمالا پاییز سال بعد قراره همه چیزش فرق کنه...u200bu200bu200bهوا چند روزه سرد شده و من بین خوابگاه و مترو و شرکت در رفت و آمد...

    ادامه مطلب