کودک درون غمگین...

متن مرتبط با «سال» در سایت کودک درون غمگین... نوشته شده است

سال نو.

  • نیلوبلاگ

    هنوز نمیدونم برای چی یا کی مینویسم اما فهمیدم یه روزهایی تو زندگی هستن که دوست داری یه جوری یه جایی نگهشون داری. مثل جوک های بی مزه برادرزاده شماره دو که یه جوری تعریف میکنه که آدم نتونه نخنده بهش... مثل تعارف فسقلی 6 ساله تو مغازه آرایشی بهداشتی، که عمه هرچی میخوای انتخاب کن، من برات حساب میکنم... مثل اون شب هایی که یکی پا به پای بیخوابی، بیخواب میشه (این لذت رو متاسفانه خیلی وقته دیگه تجربه نکردم) ... از یه طرف هم، این نوشتن گاه به گاه مثل یه جمع بندی میمونه برای آدمیزادی که ذاتا فراموشکاره. ع...

    ادامه مطلب