
همین الان یه پروژه رو تموم و اپلود کردیم و برای بعدی که به مراتب سختتر و زمانبتر هم هست، تا اخر امشب وقت باقی مونده از اونجا که در حال از دست دادن چشمامم و مغزم رو هم لازم دارم قراره یککککک ساعت (با تاکید روی ک) فقط یک ساعت بخوابم و بیدار بشم پای درس و مشقم. بخوانید...
ادامه مطلب
این پست با صدای امید نعمتی در پس زمینه نوشته شده که میخونه: «عطر تو رفت یا عقاب از تنم پرید، عشق تو نیست یا شراب از سرم پرید.... ما هنوز هستیم... ما هنوز هستیم... »در حالیکه فقط 22 ساعت تا ددلاین تحویل پروژه فرصت دارم، تنها چیز قابل ارائه ای که دارم پلان های یکی از بلوک های مجتمع مسکونیمه و طراحی سایت پلان، نما، مقطع، وال سکشن و آنالیزهای نور و انرژی مونده...گرمه... درس خوندن سخت و طاقت فرساست و من نمیدونم تا کی میخواهم این رنج شیرین رو به خودم تحمیل کنم... «...من فکر میکنم به آخرین دو...
ادامه مطلب